Dienstag, 5. Juni 2007

erschti news us thailand

mir sind zthailand acho und haend au scho di erschte zwei naecht hinder ues und uesen erschte road trip. im moment sind mir im norde vo thailand in Chiang rai. es isch recht warm und tropisch aber kuhl. ich bin gspannt was alles chunt. mir wohned i so chline zimmerli wo recht gfuerchig usgsehnd aber zum ueberlaebe sind. ich freu mich aber jetzt scho uf mis bett dihei. suber, ohni eidechsene oder moscitos...
mir schaffed do mitenere chile zaemae und ueses ziel isch vorallem beziehige zu de uni studente ufbaue. am morge sind mir aber i de primarschuel am englisch unterrichte.
jo, das waers so fuer de afang...
sawat di kha us thailand

1 Kommentar:

Michèle hat gesagt…

sawat di kha moeng duai us Sah-wit-tsa-land!

bitte bitteeeeeeeeeeeeeeee iss en Tagateen für mich! – I bin defür uf Eidechsesuechi, damit ich dir eine chan unter sDuvet legge, zum dUmstellig nöd zhart wird! :)