Sonntag, 3. Juni 2007

break in singapore...

wow, mir sind grad in singapore zwuesche glandet. crazy ey...
obwohl mir im outreach sind, sind mir die nacht imene hotel gsi und es isch mir vorcho wie i de ferie. temperatur isch 30 grad i de nacht und no vil waermer am tag. jetzt haend mir grad gratis internet am flughafe entdeckt und drum han ich schnell ziit zum sneuschte berichte. es isch scary, wil do ueberall so army maenner mit waffe umelaufet.
aber jetzt flueget mir denn scho wieter noch chiang mai und sind alli scho ganz ufgregt =) es wird glaub mega kuhl.
ah - im flueger do ane isch die herbstzeitlosen glaufe, de schwizer film (mit englische untertitel). voll genial, ich han sogar dstadt bern gseh... usserdem wimmlets do vo schwizer schoggi und swatch. ich afuehl mich also wie dihei...

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Hey Tina!

Schön, vo dir z'läse! Mir dänked a di und wünsched dir Gottes Sägä uf dinere Reis!
Mir freued üs uf dich!

Gruess Pädi

Michèle hat gesagt…

Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

Ich han ganz ganz fescht a dich denkt hüt und für dich betted... machs guet, liebsti Schwöster, gnüss die Zyt samt allne Useforderige – i weiss, du hesch sZügs defür. Bis sonen Sunneschii det äne wie'd für üs bisch – au wenns suscht scho viel zheiss isch! :) :) :)