Sonntag, 11. März 2007

erschti News

Damit aber au mol endlich chli öppis sinnvolls uf mim blog stoht, bricht ich eu do vo mine erschte erläbnis:

also übers DTS chan ich nonig so vil sägä, wils jo erscht grad agfange hät. Aber ich han jo scho e langi reis mit es paar erläbnis hinter mir.

ich chan eu sägä, dass flüge def. nöd zu mim lieblings-ziitvertrib worde isch. 28 stund unterwägs, 12 stund i eim flüger, es isch de horror gsi. hinder mir sind so zwei meitli gsässe wo so schön im 5 minute takt mir in rugge ginget händ. dur das sind mini schlofperiodene höchschtens 2 stund gange. das hät min flug psychologisch recht id längi zoge.
Acho in Auckland, selbstverständlich mit Jetleg, sind mir denn no 2 stund in norde gfahre. Alles links. ich bin scho sehr verwirrt, wil ich doch no 3 täg vorher mini autoprüefig gmacht han und jetz das...
Lüüt wo ich kenn, wo scho do gsi sind händ mir gross verzellt, mer bügi denn no uf en chiswäg i, und fahri döt no es ziitli lang... und, si händ recht gha. nur: de chiswäg isch sogar schräg worde i de kurve (so wie e steilwandkurve) damit mer schneller chan dure fahre... und denn sind mir schliesslich acho. Umgeh vo chue- und schof- weihdene, und tropische wälder sind mir jetzt do im züg usse. zum go dusche mues mer über dwiese laufe und es wechslet vo rägä in sunne i weniger als 5 minute und das mehrmols täglich...

jo, that's New Zealand...

ich bin gspannt, no meh vo dem land z'entdecke...


















döt wo türe offe isch, schlof ich...

4 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Hey Tina!

Es esch so lustig, vo dir z'laese, weli das alles scho hinder mir ha ;o) Jo ebe, s'Waetter esch aecht schraeg, aber me gwoehnt sech dra, no problem. Und das d'Base echli im Gaggo usse esch, esch vo Vorteil, findi. Uf jede Fall fuer mich Landei - fuehle mi sehr dehei und ha super Zite mit Gott i de Landschaft, aso gnuess es! ;o)
Hey, en Frog, heisst euche Baseleader per Zuefall Mark Parker? De leitet naemlech en Base in Neuseeland und het letscht Wuche bi eus gredt - esch de HAMMER gsi.
So, i go jetzt is Bett, bi Weekend warrior gsi das Wuchenaend und bi raecht gschluchet.
I wuensche der guets Ilaebe und gnuess jedi Sekunde - es goht zu schnaell verbi..!
Big hug & bigger blessings!
Eliane vo de Suedinsle :o)

Unknown hat gesagt…

Hey schwösterhärzli!
Hüt holi mer sogahr dSilbermedaille:D immerhin bisch guet aacho trotz dene Chindä, da isch dHauptsach! I hoffes du findsch bald gueti kollege und chasches lustig mit ene ha. Und isch doch au mol e Erlebnis mit sonere Duschi, au wennis viel liäber gad näbäd em Zimmähr han... I find da wunderbar, dass du da erläbsch und nid i;) hehe viel Spass no und Gottes Sägä

Dani

Anonym hat gesagt…

Hi Tina!
Das hört sich alles aufregend und toll an. Viel Spass beim Entdecken und Erkunden.
Gottes Segen
- Aloisia

Michèle hat gesagt…

AAAAIIIIIII
LLLLOOOOFFFFF
IIIIIIUUUUUUU
!!!!!!!!!!